پیامبر اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) فرمودند: بعد از مرگم، از سه چیز بر امتم بیم و ترس دارم:
۱. الضَّلَالَةُ بَعْدَ الْمَعْرِفَةِ؛ گمراهی بعد از شناخت،
منظور از گمراهی بعد از شناخت، این است که انسان بر اثر وسوسههای شیاطین و منحرفان و ایجاد شبهات گوناگون، راه راستی را که شناخته و به آن معرفت پیدا کرده است، رها کند و در مسیر انحراف و گمراهی در آید.
مواظب "دشمن داخلی" باشیم. کنار آمدن با آنها به این سادگی نیست، دقت بیشتری میخواهد؛ چون وقتی به شاهچراغ حمله شد، گفتند: جای گشت ارشاد، امنیت مردم رو تامین کنید.
ولی وقتی تروریستها را دستگیر کردند، هشتگ نه به اعدام راه انداختند.
اسرائیل، نطنز و اصفهان را زد و شهیدان شهریاری و احمدی روشن را ترور کرد، گفتند: دیدید روسیه اس۳۰۰ نداد.
غزه اسرائیل را با طوفان الاقصی زد، نوشتند: خون رو با خون جواب نمیدن.
پس از اعلام خبر شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در شمال شهر تهران، برخی اکانتهای خاص در شبکههای اجتماعی به صورت سازماندهی شده و هماهنگ، محور رسانهای توئیتر فارسی را از محکومیت جنایت صهیونیستها به محکومیت دولت تازه مستقرشده چهاردهم تغییر دادهاند.
از عمروعاصها و بیبصیرتها (دنیاطلبها، قدرتطلبها، محافظهکارها، شهرتطلبها، عافیتطلبها و....) بترسید! از آنها واقعاً بترسید!
بیبصیرتها ۲۵ سال امیرالمومنین حضرت علی (علیهالسلام) را خانهنشین کردند. بیبصیرتها عامل اصلی شهادت امیرالمومنین علی (علیهالسلام) و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بودند. بیبصیرتها عامل اصلی صلح امام حسن مجتبی (علیهالسلام) با معاویه و باعث شهادت ایشان بودند.
فرق میان دو جریان انقلابی و روشنفکری در تبیین دارایی شان
داود مهدوی زادگان
بزرگترین فرق میان دو جریان انقلابی و روشنفکری در تبیین داراییشان این است که اولی گوهرش را در کاغذ کاهیِ مچاله شده بر مردم عرضه میکند؛ ولی دومی متاع ناچیز و بلکه نداشتهاش را در زر ورق میپیچد و بر مردم عرضه میکند. طبیعی است که مردم به متاع دومی رو بیاورند و رغبت بیشتری پیدا کنند.