«اِعْلَمْ اَنَّهُ لاوَرَعَ اَنْفَعُ مِنْ تَجَنُّبِ مَحَارِمِ اللهِ وَ الْکَفِّ عَنْ اَذَی الْمُؤْمِنِ»   هیچ خویشتنداریای سودمندتر از دوری  از حرام و پرهیز از آزار مؤمنان نیست.  (فقه الرضا علیهالسلام / ص356)

تهاجم به «سنگر حجاب» با ضمیمه «اغوای خواص»

آرایش مجدد دشمنان خارجی با پادویی خط نفاق و نفوذ داخلی در مقابله با "مقوله شرعی حجاب" با چاشنی عقده‌گشایی بر علیه روحانیت، در حادثه اخیر درمانگاه قرآن و عترت قم، حکایت از نکاتی چند دارد:
۱- افزایش قدرت همه جانبه ایران در عرصه‌های علمی و دفاعی و فرهنگی و توسعه عمق راهبُردی کشور، در عهد خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز، در چند صده اخیر بی‌سابقه بوده، و موجبات "نگرانی شدید" دنیای کفر را فراهم آورده.
۲- مدت‌هاست که دشمن به جهت این اقتدار و عجز در مقابل "نسخه بی‌بدیل" مدیریت کلان دفاعی ایران، تهاجم نظامی را از دستور کار خارج کرده و با بهره‌گیری از اندیشکده‌های غربی و عناصر نفوذی داخلی، به مطالعه و بررسی "منابع مولد این اقتدار" پرداخته و اعتقادات دینی و مذهبی را سرچشمه اصلی و قطعی اقتدار روزافزون کشور دانسته است.
۳- اقدامات دشمن در هجمه بر حجاب و عفت و حیا، به همراه تولید نفرت نسبت به روحانیت به ویژه روحانیون انقلابی، همه در قالب راستای تهاجم به این "منبع جوشان" اقتدار می‌باشد.
 ۴- احیاء مجدد "پروژه مقابله" با حجاب شرعی از قم و هجمه به روحانی جوان، با همکاری عناصر وطن‌فروش، گویای درک عمیق دشمن از "جایگاه خطیر قم" و روحانیت در حفظ و حراست از کشور و مرزهای عقیدتی اسلام و انقلاب دارد.
 ۵- در نظر دشمن تا زمانی که قم و فضای معنوی و مذهبی آن با "ایستادگی مردم و روحانیت" در مقابل "راهزنان فرهنگی" و جریان ترویج بی‌بندوباری "مقاومت" نشان می‌دهد، تلاش‌های شبکه صهیونیستی مروج ابتذال در دیگر نقاط کشور هم ره به جایی نخواهد برد.
 ۶- به "انفعال" و انزوا کشیدن آمرین به معروف و بالابردن هزینه دفاع از هویت دینی و مذهبی کشور، "هدف دشمن" است؛ لذا در مقابل، جریان انقلابی کشور بالاخص روحانیت انقلابی، باید با تاکید بر اقامه شریعت و استقامت بر مواضع دینی و انقلابی، دفاع هوشمندانه از ارزش‌ها به ویژه حجاب، حیاء و عفت و ترویج آنها را در دستور کار خود قرار دهد.
۷- تأسف‌بارتر از "هم زبانی" و همدلی برخی از عناصر موسوم به اصلاح‌طلب با براندازان و ضد انقلاب، در هجمه به حجاب و روحانیت مسئولیت‌شناس، اظهارات بدون تامل برخی از معاریف روحانی و غیر روحانی در محکومیت روحانی جوان و دلجویی از زن هتاک بود!
۸- مبنای مورد قضاوت افراد مورد اشاره، خبری بود که اولین راوی آن، شبکه فاسق و فاجر و صهیونیستی "ایران اینترنشنال" بود!
به تعبیر واضح‌تر این افراد بر خلاف دستور مؤکد الهی:
 "أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإ فَتَبَیَّنُوا" [۱]؛ بدون دقت لازم و تحقیق کامل پیرامون حادثه مذکور، به ارائه تحلیل‌های دشمن‌پسندانه و بازی در زمین طراحان "استحاله تدریجی فرهنگی" و "حجاب زدایی" مرحله به مرحله، در پایگاه اصلی انقلاب در قم و کشور پرداختند.
۹- بیدار و هوشیار باشیم:
کاملاً مشهود است که دستگاه رسانه‌ای جریان "نفاق و نفوذ" در حال اجرای "عملیات خطرناکی" است که مدتی قبل امام خامنه‌ای نسبت به آن هشدار داده بودند؛ یعنی حمله به ارکان باورهای دینی و انقلابی البته با ضمیمه نمودن "اغوای خواص" با هدف تسهیل در "استحاله فرهنگی" جامعه؛ امری که در اظهارات و مصاحبه‌ها و تحلیل‌های از سر غفلت حتی برخی از عناصر روحانی در محکومیت روحانی جوان مشهود است.
۱۰- در تحلیل اهداف این خط رسانه‌ای جریان استحاله طلب داخلی، باید به رهنمودهای حکیمانه نائب المهدی (عج) مراجعه نمود آنجا که از "نقشه شوم" دشمنان پرده برداشتند و فرمودند:
هدف این است که توده‌های مردم، مورد اغوا قرار بگیرند؛ امّا "وسیله‌ی" اغوای توده‌های مردم، "اغوای خواص" است. 
امروز یکی از "کارهای مهم" (دشمن)، اغوای خواصّ جامعه است؛ [یعنی] کسانی که عنوانی دارند و امکانی دارند و "احیاناً سوادی" دارند و مانند اینها... اگر به این خواصّ اغوا شده فرصت داده بشود... راحت توده‌ی مردم را اغوا خواهند کرد.
یکی از سنگین‌ترین جنگ‌های نرم تاریخ کشور ما، امروز در همین زمینه در جریان است. خب بنابراین الان یک "جنگ نرم سختی" وجود دارد [۲]
[۱]  سوره حجرات / آیه ۶
[۲] در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری