«اِعْلَمْ اَنَّهُ لاوَرَعَ اَنْفَعُ مِنْ تَجَنُّبِ مَحَارِمِ اللهِ وَ الْکَفِّ عَنْ اَذَی الْمُؤْمِنِ»   هیچ خویشتنداریای سودمندتر از دوری  از حرام و پرهیز از آزار مؤمنان نیست.  (فقه الرضا علیهالسلام / ص356)

گفته‌ها و نکته‌ها - 1169

خود تحقیری برای وطن، 
ماله‌کشی برای غرب! 
ایشون که در تصویر می‌بینید میگه: «شاهد پدیده عجیبی توی کانادا هستیم. مردم طبقه متوسط کانادا دارن بی‌خانمان میشن. کسایی که شغل‌های خوب و ثابت مثل نجاری و پرستاری دارن، بی‌خانمان میشن. کانادا یه زمانی سرزمین امید بود؛ اما حالا مردم به این کشور نگاه می‌کنن و می‌پرسن چه بلایی سر کانادا اومده و کانادا رو ترک می‌کنن!»
در کنار این موضوع، صف وحشتناک چندین ماهه در انتظار درمان رو هم اضافه کنید و همچنین افزایش چندین برابری اجاره خونه در کانادا.
این اتفاقات فقط مختص کانادا نیست؛ خیلی از کشورهای غربی که بهشت مهاجرت برای ایرانیا معرفی می‌شدن، گرفتار گرونی‌های وحشتناک خوراک و خونه شدن و وضعیت درمان تو این کشورها افتضاحه...
خیلی از ایرانیای مهاجر وضعیت وخیمی دارن؛ اما با بی‌شرافتی تمام، مشکلات اونجا رو ماله می‌کشن که سرکوفت نخورن و فریاد خود تحقیریشون همیشه بلند... 
 
اینجا دعوا بر سر حجاب نیست...
محمدعلی رامین
اینجا دعوا بر سر حجاب نیست...
تعدادی از پدران آمریکایی با معلمین مدرسه فرزندان خود درگیر شده‌اند؛ چون آنها مفاسد شنیع اخلاقی، مانند هم‌جنس‌بازی، تغییر جنسیت و هر نوع مسائل جنسی را به عنوان "ارزش‌های مدرن" به دانش‌آموزان ابتدایی، "آموزش اجباری" می‌دهند.
شاید ۲۰۰ سال پیش، کسی تصور نمی‌کرد که محصول طبیعی "لیبرال دموکراسی" دین‌گریز که بعد از جنگ‌های ناپلئون بناپارت، همه‌ی ارزش‌های کلیسایی را خنثی می‌کرد، تدریجاً به استبداد جهانی در تحمیل "ضدارزش‌ها" به نسل بشر منجر شود!
هنجارشکنی نسبت به حجاب زنان و دختران که بعد از آشفتگی‌های ناشی از جنگ اول در اروپا و امریکا عمومیت یافت، بعد از جنگ دوم، خیلی سریع به سمت "برهنگی زنان" در سینما و تئاتر و مجامع عمومی کشیده شد!
فروپاشی ارزش‌های اخلاقی در جوامع غربی، مبانی ازدواج و حریم زوجیت را متزلزل ساخت و کانون خانواده را بی‌خاصیت نمود و در نتیجه دو گروه اجتماعی "بی‌پناه" شدند:
اول- "زنان" که به ابزار شهوت‌رانی مردان هرزه‌طلب تبدیل شدند
دوم- "کودکان" که در اوج بی‌پناهی و سرگردانی، مورد هر نوع سوءاستفاده فرصت‌طلبان قرار گرفتند
اینک، در حالی که ما بر سر حجاب و پوشش عفیفانه زنان نجیب و دختران پاک ایرانی با پیروان و مقلدان غرب درگیر هستیم، در آمریکا و اروپا، دعوا بر سر صیانت از "آزادی نجابت" و حفظ "باقیمانده حیای انسانی" برای کودکان خردسال دبستانی است...
با خیرخواهی و محبت، مراقب داشته‌های انسانی جامعه در پرتو شریعت اسلام و اخلاق نجیبانه فرهنگ ایرانی خود باشیم...
 
ای کاش می توانستیم این افراد را به سفر آمریکا بفرستیم! 
از بیان این سخن واقعاً خجالت می‌کشیم! 
اما اگر با آمریکای جنایتکار مشکل نداشتیم، جا داشت برای برخی اعضای شورای عالی فضای مجازی ما که به پوسته‌ها برای آوردن جنگ‌افزارهای مجازی دشمن مجوز داده است و برای برخی مسئولین و نمایندگان مجلس، یک سفر به آمریکا ترتیب می‌دادیم تا یاد بگیرند حکمرانی فضای مجازی یعنی چه؟!
 
درباره بیانیه اخیر G7 علیه ایران  
علیرضا تقوی‌نیا 
1- مگر موشک‌های بالستیک ایران چه کیفیتی دارد که اروپا تا این حد از آن ترسیده و در بیانیه G7 به آن می‌پردازد؟
2- ورود پهپادها به جنگ اوکراین در سپتامبر ۲۰۲۲، روسیه را از حالت شکست و عقب‌نشینی درآورد و اگر موشک‌ها وارد شوند احتمالاً تکلیف جنگ یکسره شود
3-  مگر تصاویر موشک‌های که ایران ساخته، فتوشاپ نبود؟ پس چرا غرب از ارسال آن به روسیه به لرزه افتاده است؟
4-  ضدحمله پرتبلیغات ناتو علیه جبهه روس‌ها به شدت شکست خورد و احتمالاً روسیه در بهار یا تابستان حمله بزرگی را علیه مناطق جدید اوکراین آغاز خواهد کرد و موشک‌های بالستیک تاکتیکی می‌توانند نقش مکمل نیروهای زمینی را بازی کنند. 
5-  موشک‌های بالستیک تاکتیکی ایران مانند نسل‌های جدید فاتح ۱۱۰، کیفیتی بالاتر از موشک‌های روسی مانند اسکندر دارند و قیمت آنها نیز پایین‌تر است و می‌توانند به راحتی پدافند، باندهای پرواز، نیروگاه‌های برق، پالایشگاه‌ها، مراکز فرماندهی و... اوکراین را با اطمینان منهدم کنند.
6-  زمانی روس‌ها از ایران به عنوان کارت بازی در برابر غرب استفاده می‌کردند. امروز تهران با کارت مسکو در برابر غرب بازی می‌کند؛ زیرا اروپایی‌ها خوب می‌دانند جمهوری اسلامی اگر اراده کند، می‌تواند به راحتی موازنه نبرد در اوکراین را تغییر دهد.  
 
مطالبه جدی، اثر دارد...
قاسم اکبری نوشت: مسئولین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش از حضور داور زن در شهرآورد امشب عقب‌نشینی کردند و بازی بدون داور زن برگزار گردید و ثابت شد که هیچ ضرورتی برای این کار وجود نداشته است.
یک خسته نباشید به همه دوستان دغدغه‌مند و مطالبه‌گر که با تمام قوا در برابر این بدعت خطرناک ایستادند
و یک نهیب بیدارباش به دوستانی که در انفعال شدید به سر می‌برند و در مواقعی چنین حساس، ما را با جملات "به من چه" و "به تو چه" و "تصمیمی است که گرفته شده" و "دیگر فایده‌ای ندارد" و "اجرای دستورات فیفا الزامی است" می‌آزارند...
 
همه‌چیز از هفت اکتبر آغار نشد!
حدادیان
این عکس را به یاد دارید؟  از کرانه باختری است، از مسجد الاقصی، در ماه رمضان، همین پارسال، آنها هم که مثل اسیر دست و پایشان را از پشت بسته‌اند و روی زمین درازکش کرده‌اند؛ مردم فلسطین هستند، در بخشی که تن به صلح و سازش داده. 
 
چرا بزرگترین جنگ شناختی تاریخ بر علیه جمهوری اسلامی ایران
 در جریان است؟ 
میلاد خورسندی
چرا اقتصاد ما سروسامان نمی‌گیرد و مافیا و نفوذی‌های داخلی و تحریم‌ها و کارشکنی‌های خارجی مدام جلوی راه اقتصادِ کشور سنگ می‌اندازند تا وضع معیشت مردم هر روز سخت‌تر شود و اعتراض و خشم آنها شدت یابد؟ 
چرا فضای مجازی ما به سمت سامان‌یافتگی و مدیریت صحیح حرکت نمی‌کند؟ چرا دشمنان داخلی و خارجی شبانه‌روز در حال شبیخون فرهنگی زدن به فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی ما هستند؟ چرا بزرگ‌ترین جنگ شناختی تاریخ بر علیه جمهوری اسلامی ایران در جریان است و دشمنان برای سقوط انقلاب ایران به هر دری می‌زنند؟ 
همه‌ی اینها یک جواب دارد...
چون جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین تهدید برای سلطه‌ی استکبار جهانی بر دنیا و مهم‌ترین عامل افول هژمونی غرب است! 
افرادی که هنوز نفهمیده‌اند انقلاب اسلامی چه بلایی بر سر معادلات جهان آورده و طبیعتاً چون نمی‌دانند، نقش خود را هم نمی‌شناسند، لطفاً هر چه سریع‌تر بفهمند انقلاب چیست و چه کرده!  
 
رمضان در غزه...
می‌خواستم چند کلمه‌ای در باب رمضان در غزه بنویسم، به خودم آمدم و دیدم در غزه چند ماهی است که کودکان و زنان و مردان روزه‌اند... 
با این تفاوت که در این روزه، خبری از افطاری‌های رنگارنگ نیست و حتی آب آشامیدنی هم به ندرت یافت می‌شود؛ اینجا کودکان از سو تغذیه شهید می‌شوند...
غزه یادمان نرود... اللهم عجل لولیک الفرج
 
تورم از کجا می‌آید؟
دکتر حسین صمصامی: ادعای تثبیت می‌کنند؛ ولی امسال نرخ تسعیر را از 28500 افزایش دادند به 37500 تومان، این کجایش تثبیت است؟ ظرف دو هفته، محصولات پتروشیمی 20 تا 30درصد گران شد.
بعد می‌پرسند تورم از کجا می‌آید؟ تورم از همین‌جا شروع می‌شود آقا، از هوا که درست نمی‌شود!
چاره‌ای نیست جز مهار ارز
 
طرح منتخب
دشمن توی کارتن کالاها مخفی شده
مقام معظم رهبری: ‏مردم و ملت‌ها باید دولت‌ها را وادار کنند، با قطع رابطه اقتصادی، 
ضربه قاطع به رژیم صهیونیستی بزنند.