«اِعْلَمْ اَنَّهُ لاوَرَعَ اَنْفَعُ مِنْ تَجَنُّبِ مَحَارِمِ اللهِ وَ الْکَفِّ عَنْ اَذَی الْمُؤْمِنِ»   هیچ خویشتنداریای سودمندتر از دوری  از حرام و پرهیز از آزار مؤمنان نیست.  (فقه الرضا علیهالسلام / ص356)

هفده پرده از سناریوی دشمن برای ایران

پرده اول: بر اساس سیاست چماق و هویج،‌ ابتدا  دشمن جنگ ترکیبی سنگینی به راه می اندازد و عناصر مهمی را وارد میدان جنگ می کند تا بتواند در وقت مناسب امتیاز بگیرد. فشارهای دشمن عبارت است از قطع مذاکرات برجامی و افزایش تحریم ها،‌ فعال کردن عناصر ضد انقلاب در کشور،‌ حمایت از تجزیه طلبان کرد و عرب و بلوچ، هماهنگ کردن همه ضدانقلابیون خارج از کشور و برگزاری نمایشگاه چند ده هزار نفری در برلین با پرچم و کتل خاص، هماهنگی ضدانقلابیون داخلی، ایجاد خط ارتباطی میان ضد انقلاب داخلی و خارجی ، صدور قطعنامه ضد حقوق بشری بر ضد ایران با تلاش و پیشنهاد سعودی ها و تهدیدات نظامی که از سوی رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه انجام
می شود.
پرده دوم: ایجاد اغتشاش در تهران و همه استان ها و مراکز کشور به بهانه های واهی،‌ و دروغ بافی های بزرگ و کشته سازی در جهت فریب مردم ومظلوم نمایی.
پرده سوم: شکستن قداست نایب امام زمان عج با نامه نگاری ها و صدور بیانیه ها و شعاردهی و شعار نویسی ها و رایج کردن توهین به امام جامعه مسلمین.
پرده سوم: حمله به روحانیت و اجرای پروژه توهین به لباس روحانیت و عمامه زنی در خیابان.
پرده چهارم : ریختن قبح کشف حجاب در دانشگاه و خیابان و حمله به زنان چادری و با حجاب.
پرده پنجم: فعال کردن روحانیون سکولار و خودفروخته در جهت فلسفه بافی برای بی حجابی و تضعیف نظام اسلامی با عناوینی مانند دیکتاتوری و استبداد از طریق صدور بیانیه و نامه نگاری و مصاحبه‌های جهت دار.
پرده ششم: استفاده ابزاری از بیت امام ره و تبدیل کردن سایت جماران به پایگاه ضد انقلاب و غربگرایان برای انعکاس مطالب ضد انقلابی علیه اسلام و نظام اسلامی.
پرده هفتم: حمایت همه جانب امریکا و اروپا و برخی کشورهای مرتجع منطقه از اغتشاشات و اعلام رسمی رییس جمهور امریکا در حمایت از براندازان و فتنه گران.
پرده هشتم: نفوذ در برخی از مراکز نظام در جهت تضعیف روحیه انقلابیون و کمک رسانی به پروژه های دشمن برای پیشبرد اهداف  دشمن.
پرده نهم: فعال شدن اتاق جنگ غرب گرایان و فتنه‌گران 88 و تشکیل ستاد جنگ علیه انقلاب اسلامی در سایه بی تفاوتی مراکز امنیتی نظام! (‌قابل ذکر است که بارها نسبت به این خط هشدار داده شد ولی هیچ اقدام سازنده ای نسبت به این خطر دیده نشده است)
پرده دهم: پیشنهاد فعال شدن محمد خاتمی از سوی یک عنصر نفوذی در نشریه صبح صادق ارگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی!  برای ایجاد زمینه گفتگو برای فروکش کردن اغتشاش و استقبال غرب‌گرایان از این خبر و انعکاس گسترده آن در رسانه‌های مدعیان اصلاحات!
پرده یازدهم: انجام برخی دیدارهای محرمانه با برخی مسوولان نظام در حاشیه برخی جلسات برای اجرای سناریوی فوق!
پرده دوازدهم: شرط و شروط گذاشتن مدعیان اصلاحات و غرب گرایان برای پاسخ مثبت به در خواست مذکور! روزنامه اعتماد در مصاحبه با عنصر افراطی غرب گرا و ضد انقلاب با عنوان « راهکارهای برون رفت از بحران» می نویسد« اعلام کنند حرف مردم را شنیدیم و مشکلات را حل خواهیم کرد
تمام کسانی که با عناوین سیاسی در جریانات اخیر دستگیر شده اند آزاد شوند3. تمام دلسوزان انقلاب که به حاشیه و حصر رفته اند برای همکاری و همفکری و همدلی دعوت شوند4. مشکلی که با دنیای خارج به خصوص امریکا وجود دارد، حل و فصل شود5. باید زمینه افزایش مشارکت های مردمی فراهم شود و مساله رد صلاحیت های سلیقه ای برای همیشه حل و فصل شود.»
معنای سخنان فوق  این است که عملا در برابر خواسته ها و زیاده خواهی های امریکا تسلیم شویم زیرا اگر بخواهیم مشکلات ما با امریکایی ها حل و فصل شود راهی جز تسلیم در برابر امریکا نیست همه چیز از جمله توان تسلیحاتی خودمان را باید واگذار کنیم و دست های قدرتمند بیرونی خودمان در یمن و لبنان و فلسطین و عراق و... را باید به نشانه تسلیم در برابر دشمن بالا ببریم و کشور را برای وارد شدن ضربه نهایی دشمن آماده سازی کنیم. با حذف نظارت شورای نگهبان،‌ فضای کشور را برای ورود عناصر وابسته یا خود فروخته به مهم ترین ارکان کشور باز کنیم و سران فتنه 88 و همه خیانت کاران به جان و مال و ناموس مردم از جمله اغتشاش گران اخیر را برای ادامه فتنه و اغتشاش آزاد کنیم.!
پرده سیزدهم: تطهیر چهره یکی از سران فتنه که سابقه طولانی در فتنه ها از جمله فتنه 88 در پرونده دارد یعنی محمد خاتمی ؛ وی کسی است که حضرت آقا حتی اجازه ندادند برای دیدار ایشان به بیمارستان بیاید. هدف این است که این گونه القا کنند که تنها اوست که می تواند زمینه گفتگو میان همه احزاب و گروه ها ایجاد کند و او چهره مورد قبول همه احزاب اصولگرا و اصلاح طلب است. بی تردید  این گونه اقدام می تواند تصمیم گیری درباره آینده کشور را به چنین فردی سپرد و به عبارت دیگر به امریکا سپرد.
پرده چهاردهم: حذف جریان انقلابی از جمله جبهه پایداری از پازل تصمیم گیری برای کشور،‌با ایجاد جو روانی سنگینی که در حال انجام است. با گشت زنی در سایت ها و روزنامه های هر دو طیف اصول گرا و اصلاح طلب براحتی می توان فهمید که هر دو جریان مانند دولبه قیچی در جهات حذف جریان مقاومت و تفکر بسیجی تلاش می کنند. و این جریان را مانع تحقق اهداف خودشان می دانند.
پرده پانزدهم: ایجاد صلح کل میان همه جناح و تشکیل یک دولتی به نام «ائتلاف ملی »میان همه گروه های اصلاح طلب و اصول گرا زیر سایه امریکا و اسراییل و حذف جریان انقلابی و حزب اللهی و مقاومت در منطقه و در داخل کشور.
پرده شانزدهم: تحقق یک نظام اسلامی با محوریت یک روحانی بی خاصیت یا غرب گرا و سکولار به عنوان زمینه و پلی برای تحقق یک نظام کاملا سکولاریستی و لاییک در آینده ای نه چندان دور؛‌دشمن می داند ملتی که دین و مذهب همه وجودش را فرا گرفته است نمی توان یک شبه او را در حوض باباطاهر عریان برد و از ارزش هایش جدا کرد. به همین دلیل به روحانیون سکولار به عنوان کاتالیزور سخت نیازمند است. کسانی که در لباس روحانیت باشند و عنوان آیت الله هم داشته باشند و چه بسا سابقه انقلابی نیز کم وبیش داشته باشند ولی در واقع مامور اجرای اهادف سکولاریستی دشمن باشند.
پرده هفدهم: هشدار رهبری معظم انقلاب نسبت به این خطر مهم در جمع بسیجیان ، مبنی بر این که ممکن است دشمن در این اغتشاشات بخواهد حواس شما را به یک نقطه متمرکز کند و در زیر سایه خبر سنگین جام جهانی اقداماتی صورت دهد جای بسی تامل دارد! ایشان در این شرایط موضوع خطر مذاکره با آمریکا و خطر برجام 2 و برجام 3 را مطرح می کنند که دشمن در صدد خلع سلاح ایران و قطع کردن دست های پرقدرت منطقه ای ایران است و از بسیجیان می خواهند که بسیجی بمانند و نسبت به حوادث و اتفاقاتی که در کشور و اطراف می گذرد حساس باشند. آیا حضرت آقا از مسوولان امر ناامید شده اند؟ یا در زیر پوست شهر خبرهایی هست که ما از آن بی اطلاعیم؟ نکند در حالی که مردم و همه جریان های انقلابی در پای تلویزیون به تماشای فوتبال جام جهانی نشسته ایم، در سایه غفلت دروازه بان یعنی ملت و دولت ایران، ‌امریکایی ها گل اصلی را وارد دروازه ایران کنند و زمانی بیدار شویم که کار از کار گذشته باشد!