روزنامه آمریکایی: از اغتشاش در ایران برای تشدید فشار اقتصادی استفاده کنید
در حالی که اکونومیست تاکید میکرد اغتشاشات در ایران فاقد عقبه جمعیتی و حمایت مردمی است، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، اغتشاش را بهانه و فرصت مناسبی برای افزایش فشار اقتصادی بر ایران دانست.
یک نشریه مدعی شد اگر چه سفر آقای پزشکیان از نظر دیپلماسی رسمی دستاوردی چشمگیر در حوزه روابط بینالملل به همراه نداشت؛ اما دیدار و تماس وی با ایرانیان خارج کشور از جمله سروش و کدیور، میتواند نشانهای از تحول در سیاست داخلی تلقی شود!
اظهارات چند ماه پیش سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاعرسانی دولت سیزدهم، مبنی بر وجود یک «پروژه امنیتی» علیه شهید رئیسی توسط «جریانی صاحب نفوذ که اختیارات هم داشت»، امروز با افشاگری ناخواسته شبکه اجتماعی ایکس، ابعاد تکاندهندهای یافته است. سرنخ این رمزگشایی، نه در محتوای توییتها؛ بلکه در یک ویژگی فنی نهفته است: «خط سفید» یا سیمکارتهای بدون فیلتر.
اپوزیسیون، پهلوی و رسانههایشان فقط توهم و رویا میفروشند! درگیری و سردرگمی اپوزیسیون و رسانههایشان به حدی رسیده که حتی شهرام همایون هم از «سیرک براندازی» آنها خسته شده!
او با عصبانیت، رسانهها و چهرههای ضدایرانی را به «توهمفروشی و رویاپردازی سودجویانه» محکوم میکند؛ جریانی که سالهاست فقط شعار میفروشد و حتی توان جمع کردن چند نفر را دور یک میز ندارد.